BEST! Aku mesti FOLLOW!

19 June 2011

Usah meroyan lagi, sign up saja.

Yer, tamat lah praktikal training yang telah LAMA berlalu. (Saja emphasize lama sebab memang jarang dah update blog. Tapi bila syemah pesan, harus update selalu supaya Nuffy cepat naik... terus berkobar kembali) Hi geng, long time no see oh. Miss u all so much. hehe. Sesudah alam praktikal, memang cuti yang ditunggu2 kerana mau rehatkan otak dan badan. Kepada yang mempunyai saving yang mantap seperti geng klaz, diorang pergi vacation di KK. Hm.. bestnya~ Takpe, di Kuching ni masih blum puas raon. SERIOUS. Cuti tok ada lah juga browse cari2 keja lam tenet, dan ada juga amik keja sbg partime waitress. Asalkan keja halal. Cuti ni banyak juga diluangkan untuk mengukuhkan CV dengan melengkapkan apa yang patut, check grammar ngan daddy.. pastu amik  gambar passport se-korporat eksekutif yang boleh. Hehe. Klu dulu, muka cam budak menengah, kali ini... terpaksa menuakan diri sedikit. Apa boleh buat. Huhu..

Pernah dengarkan Capacity Building for Graduates (CBG)? Ya... itulah yang aku sign up bulan lepas semasa masih menjalani praktikal training. Dan kini aku adalah peserta CBG. :) Kerja-kerja tidak berkaitan dengan marketing sama sekali.. lebih kepada admin. Agak terkial juga menggunakan mesin fotostat yang kadang2 terprint A3 haha.. Keja proses mengefax pun masih lagi kelam kabut kerana byk step. BEFORE>CURRENT>AFTER fax. Kena taip cover la, cop la, buat salinan la... (Dalam hati, OMG) Aku mungkin diketawakan namun itu semuanya pengalaman yang aku boleh variasikan di dalam CV ku kelak. Yosha!

3 comments:

AmirFX said...

Selamat bercuti Karina Kapoor..

karina said...

Cuti? Knk cuti indah..

she_mah said...

ada juak nama aku..haha. jom raon ke ctok. err xda pa juak ctok..tapi ada syemah.