BEST! Aku mesti FOLLOW!

28 June 2011

All I care is...

Old newspaper, surat khabar lama, old ziu baoshi… bateri keta lamak (Yah,.. intonasi mok ada!)..
HUargh… lama sungguh terlela di hujung minggu..  Dapat sik ktkorg imagine apa yang aku cuba nikmati. Neway, mengimbau balit apa yang aku lalui sepanjang 3 minggu bergelar pekerja kontrak tok, hm… aku bersyukur apa yang aku rasai setakat ini. Walaupun kerja nya seperti apa yang ku buat masa praktikal dahulu, namun setiap titik peluhku terbayar hasilnya (sungguhpun kering ntam air cond)
Mendengar terlalu banyak khabar angin mengenai seseorang, namun aku butakan mata, pekakkan telinga. Janji aku tahu apa yang aku buat. Bulan Julai aku banyak travelling, dan aku juga dikehendaki mengurus beberapa event. Serius! PADAT. Wah! Tetiba ada satu beban yang berat di bahu yang kurus tulang ini. Namun, aku anggap ini satu “experience” yang berharga selain mengurus projek jacket competition dahulu. Wow! Looking forward sejauh mana kehebatan anak watan Petra Jaya ini. Wakakkaa.. Ok lah sekian cerita dari ku.

1 comment:

she_mah said...

wah travelling? best2.. semoga ko berjaya 1 hari klak nad. oh ya terlela ya apa? perkataan baru :P