BEST! Aku mesti FOLLOW!

12 March 2011

Rewind balik otak

"OMG! Today is what date, class?"

"Today is Friday".

"No.. no.. I repeat, what date is today? D.A.T.E! Date!"

 = 11 MAC 2011 =

Paaaaaandai, ya ku sayang lebih. Demn! Aku terpaksa rewind balik kerana menyedari log book ku masih belum di isi sejak 22 FEB 2011. You heard me?! Yah... nasib baik aku ada catat sedikit sebanyak aktiviti aku dalam kalendar di atas meja ofis ku ini. Itupun kotaknya sungguh kecik dong. Kurang daripada saiz pemadam ku yang haus itu. (Bersungguh-sungguh describe betapa kecik kotak itu.) Segala aktiviti dalam tu aku main shortform je. Sekarang sibuk mengisi log book dan mata ku menyepet ke arah kalendar tersebut kerana ingin mengenal pasti apakah yang aku tulis. Ada yang aku sendiri main faham, ada yang aku langsung tak faham shortform ku. TEe Hee.. Ok Karina, semoga proses mengingat berjalan dengan lancer~

No comments: