BEST! Aku mesti FOLLOW!

02 February 2011

Eh, dia update mcm tak caya je.

Ngaa.. orang yang paling pertama bukak blog ni semestinya 
SYEMAH. 
Tolong lah comment di bawah untuk buktikan tekaan ku >> salah.
Sorry ah lamak sik ngedate.. eh salah, update. 
Mcm2 aktiviti di attend ku sepanjang praktikal kat sana.

Kini, aku ada bos baru; pertengahan di antara aku dan Mr. H (supervisor). Kami panggil dia; Gee. Gee ni baru masuk unit kami, jadi amat berpadanan lah jika sifat ingin tahu sgt menebal dalam diri dia.
Kadang2 supan juga aku ni nak tanya benda kat dia, sebab aku pun baru belajar kan? Dan dia juga baru masuk. Mr.H pula baru transfer ke Sarawak. Semuanya tanya antara satu sama lain. Kepala aku pun dah
naik pening. Hehe. 

Proposal ku apa cerita? @_@ Naik gila ku mencari literature review, aku asyik print bahan je. Baca nya adalah juga. Menghighlight adalah RUTIN. Kena kaler2, supaya mata terpesona dengan warna. ^_^. Lagi part yang aku suka, aku kasi bulat besar2. (Nak show tanda rajin). Geram juga apabila tajuk asyik berubah pada mulanya.. kerana kurang keserasian di sana. Tambahan pula aku jenis blur, kerana perihal mencari tajuk. Alhamdulillah, sekarang ada tajuk tetap, lagi mudah nak mencari artikel.

Geng seangkatan >> KAMI HANTAR AFTER CHINESE NEW YEAR. Muahaha... Sambil2 kita berdum cheng dengan firecrackers dan gendang, kita berpesta dengan journal. Selamat tahun baru cina buat Haslina dan rakan bloggers!

2 comments:

she_mah said...

eh, dia update mmg tak percaya. tapi harus percaya sebab dia dah update..hahah.. tauk2 jak ko tok..

AlinDeThoughts said...

eh eh...dia update ler~ hahaha..thanks Nad. Gong xi fa chai! :D