BEST! Aku mesti FOLLOW!

20 December 2010

Karina bukan Kirana

Sepanjang aku di ofis,  heboh sangat antara colleagues ku  mengenai cerita terkini hiburan sensasi Cinta Kirana. Aku yang tak berapa update cita ni pun turut menjadi mangsa walaupun sudah terang-terang dalam birth certificate termaktubnya nama Karina. Ayoyo.. Sehinggakan aku nak call ofis cawangan Sibu pun, diorang minta verifykan sekali lagi whether it is Karina or Kirana. -_-". Dari kecil sampai besar, aku memang telah dibesarkan dengan berbagai olokan nama yang aku kurang senang terhasil dari nama Karina. Semasa kecil, tak sah jika gurau senda tak melampaui batas. In the end, mesti salah sorang nangis. Haha. Nama Karina cukup bersemadi dalam diriku kerana byk saaangat kaitan dengan orang-orang yang ku kenal. Dulu aku benci nama itu kerana sering diperolokkan, tapi aku sangat menggemari nya sekarang. :) Thank you so much to my parents. My name is Khan Karina! Not Kirana. Note that. Huhu.

2 comments:

she_mah said...

karina/kirana nama yang unik dan femes..

AmirFX said...

Kirana polah jadi org gaji umah kmk kelak... haha...