BEST! Aku mesti FOLLOW!

16 October 2010

Bila buku sudah khatam, maka cuti pun tiba.

Sapa suka ari Jumaat? Aku rasa byk orang lam klaz dah tak tahan lagi menyembah laptop atas reason assignment. Semua sanggup tahan menyembah bila kemaruk FB ja.. dan tidak lupa juga berblogging. Aku pun dah lama menunggu saat2 menghabiskan sesi kelas kerana tidak tahan berzombie sekian lama. Lama tidak disuntik dengan ubat penenang menyebabkan kegiatan berzombie berleluasa. Buku pun sudah dikhatam officially by lecturers, but not by me. Kerana itulah, aku harus membuahkan effort dengan lebih konsisten supaya final exam kali ini aku dapat score lagi. Demmit! Performance aku tersangatlah menurun, jauh turun kerana sudah hanyut dan often get distracted. Aku jenis yang susah nak buat 2 kerja lam satu masa, klu boleh.. lepas satu dulu. Baru bleh pergi seterusnya. Risau ni.. byk test aku gagal.Kena berusaha lebih! Aja aja Karina! Gap yang panjang harus digunakan sebaik mungkin. Moga2 mendapat berkat apa yang aku belajar selama ini. Cuti ini juga dapat buat aku lebih focus terhadap subjek tanpa menghiraukan deadline assignment segala. Fokus dengan tenang tanpa gangguan. Itu dinamakan pertapaan.

1 comment:

AmirFX said...

Ganbatane! Usaha tangga kejayaan... ehh.. Betul nak?! haha..