BEST! Aku mesti FOLLOW!

30 June 2010

Blogger will survive!

Oh yeay, dah genap 2 tahun Karina membuat aktiviti underground tanpa diketahui oleh geng-geng nya kecuali yang ada kaitan sahaja. Mun ktkorg nak gi tandas di Blok G kawasan kampus, ada tulis sia "FOR STAFF ONLY". Keh..keh..keh..

Sapa yang perkenalkan aku ngn belog2 tok? Di mulai dengan

BUNGA>KARINA>SYEMAH>ALEEYA JO>HAS>AGNES

Terima kasih atas support followers aku yang still tak removekan diri anda dari kotak Followers. Akan ku ngerepak lagi di masa akan datang. Sik sia-sia ku ngerepak, ada juak oleh nuffy ya walaupun sikit. Huhu. Di kesempatan ini, aku nak ucapkan Selamat Hari Lahir buat kawan sekutu ku Syemah. Ko nang "kutu" aku la. Haha! 

So far, aku sudah selesaikan No.2 (Lagrangian), No.3 (Baju Korporat), No.5 (Petik gitar Tinggal Kenangan), No. 7 (Layan cita You Are Beautiful (ko)), No. 10 (Wish Syemah!)

Satu dua tiga... oh! Ada 5 lagi yang belum langsai. Cuti masih tinggal 3-4 hari lagi. Pasti boleh!

2 comments:

she_mah said...

owh..besday blog ko sama ngan besaday aku? hepi bday nkarina.blogspot.com..hehe

aleeya jo said...

haha sama2..dh besar dh blog B tok eyh..2 thn dh nya..haha happy birthday to n.karina.blogspot.com...aok eyh duhal sama birthday ngan kak cmah duhal..