BEST! Aku mesti FOLLOW!

23 May 2010

Rasa sekejap ja bru nak tanam itu cinta..

Macam terpaku di sudut sana,
   Dengan keresahan hatinya itu
Gelora cinta si Karina,
Pada subjek M.Eco yang satu.

BOMBASTIK tak tajuk aku? Haha. Ok, Guys.. guys... I will be having my 1st Quiz on Monday!! Yes! Bloody Monday
Aku serius ni. Betul.. 
Rasa sekejap ja mendayung perahu, baru nak faham itu, topic baru lak di ajar.  
Baru seminggu dah nak kuiz. Klu di suruh buat latihan, still mau refer2 lagi. 
Karina, sila lah kamu sediakan perisai (praktis) dan pistol (calculator seperti dalam gambaran post "Aku terlepas!") SERAPI-RAPINYA dan hadapi battle ini dengan senyuman yang sungguh konfiden skali. 
Jangan la di serabutkan kepalamu itu~! 
I can do IT! Oh yeah! 
Kalkulator, aku tau keupayanmu yang masih tahan lama biarpun aku beli kamu masa Diploma Part 1 dulu.. Lama dah aku tak melembutkan jariku di badanmu. Asyik di keyboard netbook ja melayari itu fb. Hahaha. I'm LOVIN Managerial Economics! (Positive+)



1 comment:

xnez said...

You can do it! Sma2 la kita belajar ye...aku pun "kureng" fhm lgi... Bykkan latihan la....