BEST! Aku mesti FOLLOW!

09 May 2010

Goyang kaki mode



Yeay! Paper sudah tamat!

Macam2 ja pancaroba ketika jawab exam tadi. Bleh pula tengah2 wat test, dewan peperiksaan tetiba blackout disebabkan guntur kilat. Gelap seketika. Anak mata ku perlahan mengatur pixelnya supaya adjust dengan kegelapan.

Aku rasa, Has di depan sana semestinya menggunakan goggle nightvision menjawab test kerana sapa2 yang berada di barisan hadapan ternyata lebih gelap kerana tiada cahaya dari pintu masuk utama yang menyinari kami. Bila dah makin gelap, makinlah sejuk. Kelibat macam student racing pula hendak ke suatu tempat yang dinamakan TANDAS. Ya.. tandas. Time2 tu la kemuncak exam, aku ni pun tak tertahan bingkas terus bangun untuk pergi ke tandas.

Sampai aku di hadapan sana, bleh pula penjaga tu cakap please return back to your seat. Cis! Terus tak ada mood aku nak pergi lagi. Malas aku nak catwalk depan yang disambut dengan mata yang meliar macam mencari mangsa kerana tandas yang dibenarkan hanyalah tandas di belakang stage. Aku teruskan membuat soalan yang haprak betul susah BLEH KA BAGI AKU "A" BEGITU SAJA??!! Maaf karina, itu melanggar polisi kami. In your dreams. Baik lah, aku bermimpi ni.. walaupun aku sedar itu susah hendak dicapai. Serius, past year paper last sem begitu KACANG. Sem ni.. siot btul.

Cuti seminggu ni macam2 aku mau buat. Yang kucing tiga ekor tu masih berhutang dengan aku. 5 ekor sudah ku bagi mandi sebelum aku gerak ke kampus, tapi yang 3 lagi tu tidak dapat dikesan. Siaplah kamu nanti! Esok mimi dah nak balik... nanti rindu la aku dengan telatah mereka berdua. Hoping to get in the same room with them again next sem. Again! Harap mereka tak serik dengan aku. Hehe. Bahasa Sabah ku belum lagi mantap. Sekarang ni aku pun tengah packing2 barang aku, dan juga mendownload siri Adamaya. Byk yang aku missed. Sementara menunggu kemasukan intersesi, aku coba untuk rajin2 update. Kau tengok lah nanti. :) OK luv u blog. And u too. Take care. Aku mau tutup gate dah ni. Mangga paling besar aku bagi. Nah amik kau! Lelah ku gi carik di pasar tek.




2 comments:

AlinDeThoughts said...

hehe..bena ya..aku k google night vision. tapi tiba-tiba pengawas ya pdh :" please stop writing, anda hanya akan dibenarkan menulis selepas arahan diberitahu." aiya~ *bush* hilang idea aku terbang agak mdm H. :)

karina said...

Hahaha.. Pliz stop writing, tapi kmkorg di blakang nun masih writing. Ngee~ Cuma sikpat nk tulis byk sebab memang sik nmpk. Gelik ati ku ngan mdm R, bersuluh indahnya.