BEST! Aku mesti FOLLOW!

17 March 2010

Tenang bertukar RIBUT!

Aku awal bangun tadi kerana tak tahan nak kencing.. namun ku terus bersiap ke kelas kerana aku cukup tidur semalam dari hari sebelumnya. Sejam before klaz start, aku dah ready dengan kad matriks gantung kat leher. Hari ini klaz awal pagi kat EMBA iaitu umpama BILIK MAYAT, ku decide untuk mengenakan baju lengan panjang+jacket. Berseluar jeans dan sangat sempoi denang kasut cuteku yang rainbow. Mood ku awal pagi agak baik. Lalala~ Oleh kerana keadaan bilik masih gelap kerana takut roommate ku terbangun sekiranya lampu dipasang, aku bercermin di tandas. Tetiba ada la sorang tu masuk, juga bercermin di sebelahku. Greetings yang sungguh biadab ko tegur aku "NAK PERGI BERSUKAN KA?" (*Anti terus) YA! Memang aku pergi joging dengan jeans dan kad matriks dan bukan ke kelas full stop! (dalam hati) Terus aku tukar selipar ladies. Semua benda orang nak tegur. Hish~

1 comment:

she_mah said...

ko perlu tetap pendirian. pedulikan apa org nak tgur,ok!