BEST! Aku mesti FOLLOW!

17 March 2010

Part-Time



Sekarang refers to NOW. Dan sekarang ni aku tgh jadi tauke reload dan printer untuk cater budak Serapi Blok 3. Bisnes kurang maju kerana time ni org tgh sibuk2 dengan test, bukan assignment jadi takda yang mau di print. Oleh sebab itu, pocket money aku pon kureng dan aku kena berjimat cermat. Aku akan try say "NO" untuk McD, SCR, Pizza Hut atau segala perbelanjaan yang melebihi RM5 untuk SEHARI! (considering makan tengahari dan petang). Klu aku reject tu, korang faham2 ajala. Itu hanya muqaddimah ja. Yang aku nak cerita aku dah tampal satu benda comel kat depan bilik aku dengan tanda smiley (smile) dan smiley (muram) untuk memberi meseg kepada pelanggan whether I'm available or not for printings and top ups. Tapi, manusia ni memang dilahirkan sifat JAKUN dan ada la golongan ini seringkali menukar status ku itu. Kadang2 diorang slidekan apa yang tak benar dan meletakkannya ke ruangan half available dan tidak available. Maksudnya??? Haiya, gila itu orang. Jangan kacau periuk nasi ku. Hands OFF!


3 comments:

zaiMi said...

siapakah yang suka akcau periuk nasi orang itu. harus diketuk kepalanya sampai pecah.

Kal Jis said...

nang ada ngaco periuk ktk rah dapo? sekda keja lainkah? hehe.. niway, gud luck ngan bisnes ktk..

she_mah said...

biasa la kwn2 ngaco..tp telah menyusahkan ko dan org2 lain la kaco2 camya..