BEST! Aku mesti FOLLOW!

20 February 2010

Link muvi FREE of Charge?

OooOO... klu nak yang free cepat je korang ni ye. Haha!
Aku ni sebagai student yang dihujani masalah financial constaint, time constraint, and energy seringkali mengadu kat kawan ku yang aku ni teramatlah "oh kasihanilah insan ini" lama tak hapdate diriku dengan tonton wayang. Maka, dengan langkah bijak aku kuarkan post yang menyenangkan jiwa ragaku dan juga semestinya untuk dishare ngan beloved fans ku di luar sana. Oh ya, aku tak bersalahkan kerana aku hanya provide link, bukannya menciplak itu ini macam pirates tak berlesen. Hekhek. (syemah, shh. Aku suda tobat!) :P Any links sila-silalah share di ruangan comments ya. Jasa mu akan ku hargai. Tenghimaa Kasheeeh! Enjoy ya! Peace-No-War.

Memang Free!


1 comment:

Kal Jis said...

aiyih... kmk sorang jakkah cepat? hehehe... dak lain sik berani komen takut kenak anok ktk hehehehe...