BEST! Aku mesti FOLLOW!

13 February 2010

Between Samarahan and Kuching.

Salam salam everyone, glad to type again.

Betul ke site yang aku pergi ni? Ya.. memang betui. 10 Markah untuk anda!
Karina yang sudah bosan asyik dibendung dengan masalah layout 3 column ini akhirnya berjaya. Syemah! Ko tahu tak? Aku BERJAYA. B.E.R.J.A.Y.A. Hahaha. (ngesak ati lu jak). Itu muqaddimah yang pertama. Penat2 ku carik2, lepak blog ini jap. Singgah blog itu jap. Akhirnya, berjalan di blog zahed. Akibat sudah penat, aku berjalan sahaja. Wah, tengok blog si Zahed tu sudah berubah. Wow, jelesnya. Haha. Aku pon rasa blogspot aku ni tak cukup meransangkan u' all. Bukan ransang ape nyer, color yang previous tu dull sgt. Macam orang nak bunuh diri.

Ingin ku nyatakan di sini aku suda balik. Balik rumah. Lalala~ Penat woh tarik bagasi turun dari kolej masuk blakang bonet kereta. Aku tukang tarik je. Macam heret pun ada. Apa yang terkandung dalam tu? B.U.K.U!! Percaya? MESTI! Hutang assignment aku ngn lecturer sangat banyak. Aku nak gongxi2 ngan Lion Dance pun x sempat. Gongxi ngan Memeow je.. Terima kasih Mdm R. kerna bagi sekotak limau untuk klaz BMB4M. Manis limau tu.

Ada apa dengan rumateku? Jangan risau, diorang berdua selamat dalam bilik itu. Nasib baik ada si Yan dan Renny menemani mereka. Sebulan lebih bersama si Ros, aku dapati dia ni sangat memang KAKAK lah bagiku. Perwatakannya lebih matang biarpun setahun tua dariku. Tapi dia ni suka betul cucuk perut aku dan hit aku klu aku bergurau counter attack dia. Si Mimie tu, sudah 2 minggu hidup dengan dia dalam bilik tu, aku dapati dia ni memang tak lekang dengan games FB mcm kucing2 tu suma. Dia pun ada Cafe yang nak di jaga. Padanlah dia ni klu berkawan ngan Si Has. Oh yes, satu lagi menarik pasal si dia ni... SANGAT pandai melukis. Lukisan ala2 Ben The Fishes tu.. Iya2.. Magz Utopia. Aku kagum bila dia show kat aku hasil kerja dia kat laptop. Lipatan kain baju kat kartun tu memang real. Ko tauk sik syemah, abis muka lecturer dalam klaz pun di lukis nya. Ros yang dok sebelah nya pun dilukis nya. Berbakat rumet ku ya.

Banyak betul kisah yang x sempat ku ngerepak di sini. Serius baaaanyaak. Kisah Birthday si Has lagi, Marketers Club lagi. Macam2 la sepanjang bulan January dan Februari. Maaf ya.. Sayang korang suma.

No comments: