BEST! Aku mesti FOLLOW!

30 January 2010

Serapi 3: Supplier Antibiotic

Korang tau ada apa dengan antibiotic?
Ini adalah nickname si mimie dalam facebook.
Ya! Inilah rumetku yang baru. Mencukupkan kuota bilik ini.
Gambar? Nantilah aku cilok. Haha.
Selama sebulan saya dengan si Ros berdating pagi dan malam.
Boring sudah tengok dia. Dia pun boring tengok saya.
Petang sekitar 5.30pm pintu ku di buka tanpa salam.
Aku yang tengah syok makan roti paun bersapukan marmalade ke dalam gerbang mulutku.. terkejut dengan siapa yang datang.
3 kali round mengangkut barang.. punyala penuh. HUhu! No sweat.
Dia bercakap memang L.A.J.U. Aku tak pasti apa yang dia cakap kepada Ros, yang pasti aku cuma memahami Ros kerana percakapan dia slow skit.
Ok, 2 Sabahans VS 2 Sarawakian (As for now, its only me). Xlama lagi aku akan transform juga.
Bagus juga si Ros ada geng yang akan menemani beliau sepanjang ketiadaanku di hujung minggu.
Welcome to the club. ^__^


1 comment:

she_mah said...

senang maok mntk antibiotic..

don't bully my classmates aa..hehe