BEST! Aku mesti FOLLOW!

15 January 2010

Serapi 2: Kamu lawak la Ros!

Kes kacang ni memang betul2 buat aku burst out laughing.
Kisah nya begini..

Adalah pada suatu malam, Si Jes yang debab2 comel tu membuat lawatan xrasmi ke bilik kami. Yela, tak diundang pun. Jes hendak menyelesaikan masalah FIN dia tu, lalu merujuk kepada si Ros. Elok2 je kami masing2 buat keja sendiri, tetiba je Jes tanya kami.

Jes : Kitakorang (kamu) reti makan biji cempedak?

Karina: Reti.

Ros tengah blur2 biji cempedak apakah itu. Jes pun pegi ambil dari biliknya. Dan setelah dia tiba depan pintu... jeng... jeng... jeng.. (bunyi suspen) Marilah rasa biji cempedak ku~ Jes pun show kat si Ros. Lantas Jes pun berkata ...

Jes :
Inilah biji cempedak yang aku maksudkan. Biji cempedak yang rebus.

Ros : (Baru dapat mesej)
Aik, rebus?? Aku ada yang kering punya.

Jes + Karina : (Yang kering...??)
Macam mana tu?

Ros :
Nanti kejap. Saya pigi ambil. (Mencari2 dan berkareh2 nok di dalam peti simpanan makanan) Inilah dia cempedak yang aku maksudkan. (Excitedly showed to us)

Jes + Karina : (Terpinga-pinga.. Sebab dia show yang ini...)


==






==









::: Gambar di atas adalah kacang parang. Leput jak kmkorg tetak. Kasihan si Ros. Memang tak tertahan gelak ketawa aku ngn si Jes tu. Ros pun jadi teramaaat malu sekali. Memang lucu.


Tak ke sama je rupanya dengan yang bawah ni (biji cempedak rebus) cuma saiz sahaja yang berbeza. Hahahaha.









3 comments:

Beautiful Stranger said...

hahahaha...lawak...

die buat lawak or die mmg xtau?

karina said...

dia memang xtahu. Huhu.

Kelakar kan?

Tihara said...

salm singgah..

btw..bijik cempedak rebus mmg best.

cerita kelaka laa