BEST! Aku mesti FOLLOW!

12 January 2010

Pindah

Tiba masanya kami (Has dan aku) berpindah ke tempat yang sepatutnya. Iaitu Serapi. The ngutik attics.

Selama ini kami sedar telah banyak menyusahkan syemah especially aku yang banyak meminta itu ini dengan nya. Sepanjang ku menetap di sana, dimulakan dengan

1. Pinjam hanger yang berlainan saiz dan penyepit baju,

2. Serbuk pencuci dan pewangi Softlan yang buat baju aku tak berbau selama 2 hari,

3. Sedikit ruangan di tilamnya untuk ku menyelit tidur, nasiblah saiz badan kami kecil sahaja.

4. Bantalnya, yang digunakan sudah di tercemar dengan peta canggih keluaranku terbaruku.

5. Air dan elektrik di blok gading

6. Broadband hijau kaler faveretku milik syemah (oh malangnya aku punya berwarna putih) untukku melayan perasaan boring kerana tidak membawa lappy. Diyakini akan membebankan aku terpaksa berkemas byk sgt barang di bilik org.

7. Tilam Zana dan Tilam Terasing untukku berghambeh sebentar kerana risaukan syemah yang mungkin tidak selesa dengan penyibuk macam aku.

8. Hiburan dari Zana di malam hari, cita Hostel.

9. Teman-teman seperti salomon, si jaws dan ranting menjadi member tengok midnight movie. Dapat free tiket tau. Klu nak free, pegila minta kat tauke Zana. Ngahaha.

10. Berpeluang melayan cita Melayu “Papadom, Jinnotti dan Talentime”. Best woo~ Feel sorang2 tengok.

11. Memberi nama “Fufu” kepada beruang yang kekurangan bulu hari demi hari milik Has.

12. Makanan di Gading kafeteria sgt heaven sekali. Bila Serapi mok tuka tender. Haiya. Xnyaman!!

13. Pinjam headset syemah yang membuatkan aku leka dan jauh dari gangguan suara makhluk halus. :P


Terima kasih syemah! Nanti aku cetak sijil penghargaan untuk kau ya!

4 comments:

she_mah said...

hahaha.. ur welcome dear.
xpa 2 kali setahun jak(sbb ada 2 sem setahun :P) lagipun merameikan bilit 2b0106 bah..best juak ada ktk 2..boleh or bermalam lagi jika sudi..
**mun aku caj kan kaya aku dah ada 2 customer..haha**

AlinDeThoughts said...

yaya..illegal kat gading.. :P
nasib budak2 degree mmg kasihan.. huhuh..xda bilik awal2 sem pas ya, kedak org gila pindah bilik ke serapi lagi.. :)

Felicia F. Ramzi said...

Unimas is it?

karina said...

UiTMCS. :)