BEST! Aku mesti FOLLOW!

04 December 2009

KIciwa terhadap pemanduanku

Kenapa lah aku ni lembap sgt bab2 nak keluar roundabout dan memotong ke opposite roadside? Setiap kali mesti ada org hon2 aku. Apa ko tak nampak ka stiker yang terpampang kat cermin kereta ayahku? Baru Pass tau x?! Jgn la expect org sudah pro nak main pecut je. Klu aku kene lantak atau dilantak, korg gak yang buat bulatan sakai mcm xpernah tgk accident. (MOod EMO) Nampaknya aku harus berlagak natural sahaja dan tidak kaku untuk melihat kesemua cermin yang ada. Tapi tadi aku rasa aku betul sebab org harus slow down apabila menghampiri roundabout. Aku yang kua dari exit Petronas Station tu di hon oleh seorg apek motorcyclist. Dia yang laju sgt apsal?????? Aiieeee... geram btul aku. Nasib aku x hon balik. Kang heart attack dia kat serombong hon kete aku baru tahu. Xpasal2 kena minta tolong Dr. Minci save him. Huhuuhu. Di hari Jumaat ini aku bersabar je.

2 comments:

aleeya jo said...

B!!!..rilek r B..kamu kan masih P..haha..kta duak dlm situasi yg sama bah..

dayah aziz said...

rilex ok...
pdulik kn mereka..
=p