BEST! Aku mesti FOLLOW!

31 December 2009

Broadband kau milikku.

Sungguh direct tajuk post di atas.
Yup, semestinya kebingungan ku selama ini telah dihapuskan setelah decide membeli yang Celcom punya. Memang telah lama aku bertanya kepada orang dan survey2 sendiri supaya aku membuat pilihan yang paaallliiiing bijak untuk diriku sendiri.

Kelmarin aku telah berjaya persuade bpkku membeli broadband ^__^"
Hutang lok, pak. I pay u later. Aku membeli nya gara2 supaya tidak ketinggalan untuk
merembat gov't promo(merujuk kepada kelayakan mak aku) yang akan berakhir hujung bulan ini, tahun 2009. Aku rasa yang gov't ni lagi long-term privileges dia berbanding Student Package. Tapi xpelah. Aku dah decide. Full Stop! Ku masih simpan lagi mesej mak ku "Dah ada broadband sik bleh layap( tak boleh leka)". Aku pun reply "Don't u worry. I broadband for good".
Oleh kerana tidak mahu ambil risiko esok banyak orang ambil cuti awal kerana nak sambut Tahun Baru 2010, jadi 30 Dis 2009 adalah tarikh bday broadband ku.
Macam aku plak yang give birth to it. Hahaha. Cetak sijil sendiri. :P

Moga2 sem depan aku tak perlu lagi bingung oleh assignment yang memerlukan aku online sehingga lewat malam. Takkan aku kena gi U-Flo kn? (Ada ku kenak ambush pak guard dengan suluh di mukaku. Ujung2 nya takut nangga aku ingat aku tok antu main laptop, aku lak takut nangga nya kerana sik mok kena saman). Haha.

As for now, broadband ku blum bleh di activate lagi, samada malam tok nya berfungsi atau kena tunggu hari bekerja (next week) untuk Pak Celcom kita key-in eBorang ku ke headquaters nya.
Lihat lah di bawah, itula buktinya.

4 comments:

AlinDeThoughts said...

congratz.. :) "baby" broadband aku blum lahir gk..hv 2 wait.. :) phm2 jak lah..

karina said...

Has: Xpa, masa itu komphemm akan tiba. Haha. Nmpknya syemah sgt subur. 2 Baby dahnya. Tp, sorang di anaktirikan~

she_mah said...

camnela.. xpat di pake kat 'my love' tok..bukan di anaktirikan..huhuh

karina said...

dah idup dah bb i.. :) Cepat Has, gi beli nun.